۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۵۶۱۹۶

گزارشی از میزگرد «استاد تمدن ساز از نگاه شهید مطهری»

گزارشی از میزگرد «استاد تمدن ساز از نگاه شهید مطهری»
میزگرد «استاد تمدن ساز از نگاه شهید مطهری» با حضور سه طلبه تحصیلات تکمیلی جامعةالزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، میزگرد «استاد تمدن ساز از نگاه شهید مطهری» از سوی اداره کل امور اساتید جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در همایش گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید برگزیده در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در این میز گرد، خانم مزینانی طلبه سطح سه و مبلغ فعال و پژوهشگر آثار شهید مطهری(ره) به عنوان دبیر میزگرد، مریم بنگران طلبه سطح سه کلام اسلامی و مبلغ فعال و پژوهشگر آثار شهید مطهری(ره) و زینب قدیانی طلبه سطح سه فقه و اصول و مبلغ فعال و پژوهشگر آثار شهید مطهری(ره) حضور داشتند که درباره کنش های تمدنی معلمی با تکیه بر اندیشه های شهید مطهری به گفت‌وگو پرداختند.

خانم مزینانی در این میزگرد، با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری اندیشه مطهر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شده است، به سخنی از بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «معلم امانتداری است که غیر از همه امانت ها انسان امانت او است».

دبیر میزگرد «استاد تمدن ساز از نگاه شهید مطهری» تصریح کرد: اگر بتوانیم مدیران توحیدی تربیت کنیم آرمان های اسلام در جامعه محقق شده و می توانیم ثابت کنیم که اسلام توان اداره زندگی مردم در همه ابعاد را خواهد داشت.

در این میزگرد، خانم ها بنگران و قدیانی، طلاب پژوهشگر عرصه آثار و سیره علمی و عملی شهید مطهری به تبیین نقش اساتید و معلمان در تربیت مدیران تمدن ساز پرداختند.

ارسال نظرات