۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۵۶۲۰۵

برگزاری همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید برگزیده جامعه الزهرا

برگزاری همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید برگزیده جامعه الزهرا
همایش گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید برگزیده جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید برگزیده جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی معاونت آموزش و تربیت ویژه اساتید این مؤسسه علمی حوزوی در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، جناب آقای مرتضی معصومی قاری ممتاز کشوری به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. این مراسم با مجری گری سرکار خانم غلامرضاپور طلبه تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه و سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان سخنرانان ویژه همایش حضور داشتند و به موضوع الزامات و نقش استاد در پرورش طلاب تاثیرگذار پرداختند.

سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این مراسم، هفته بزرگداشت مقام معلم را به اساتید مجموعه تبریک گفت.

خانم فاطمه کنانی طلبه ممتاز بین المللی دوره عمومی از کشور موزامبیک و خانم فخرالسادات هاشمی طلبه سطح سه، ورزشکار و مبلغ نمونه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، دلنوشته‌های خود را به منظور تبریک روز معلم و تجلیل از مقام شامخ استاد خواندند.

برگزاری میزگرد طلاب پژوهشگر با موضوع «ویژگی‌های استاد تمدن‌ساز از نگاه شهید مطهری» از جمله برنامه‌های ویژه این همایش بود که با حضور سه طلبه پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل شد.

در این همایش، یاد و خاطره اساتید فقید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ویژه اساتید مرحوم شاخص و تأثیرگذار با پخش کلیپی گرامی داشته شد.

در این مراسم، خانم غلامرضاپور مجری این همایش درباره پویش «معرفی اساتید تاثیرگذار از نگاه طلاب» توضیحاتی ارائه داد.

در پایان این همایش، ۱۸ نفر از اساتید برگزیده جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها شامل اساتید بازنشسته، اساتید تأثیرگذار براساس پویش برگزار شده و اساتید تأثیرگذار از نگاه طلاب مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات