۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۷۰۸۸
با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان صورت گرفت؛

تقدیر از دختران شهدای مدافع حرم و امنیت و نخبه علمی و قرآنی کاشان

تقدیر از دختران شهدای مدافع حرم و امنیت و نخبه علمی و قرآنی کاشان
اداره تبلیغات اسلامی کاشان به مناسبت دهه کرامت از دختران شهدای مدافع حرم و امنیت، دختران آزادگان و جانبازان و دختران نخبه علمی و قرآنی و فرهنگی و طلبه کاشان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در این آیین باشکوه که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار شد، به عظمت جایگاه دختر بود در قرآن وروایات اشاره کرد.

وی با طرح این سوال که خدا چگونه در دوراهی‌های فراوان آینده برای دختران، بهترین‌ها را انتخاب کند با استناد به روایتی از حضرت زهرا(س)، افزود: هرکس به سوی خدا بندگی خالصانه را بالا بفرستد خدا هم بهترین مصلحتش را به سوی او سرازیر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه اخلاص را از اسرار الهی دانست و با بیان اینکه خدا هرکس را که دوست داشته باشد به اواخلاص در عبادت می‌دهد به دختران توصیه کرد در هر مرحله‌ای از زندگی اخلاص را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان نیز هدف از برگزاری این مراسم را تکریم از دختران نخبه طلبه، قرآنی، ورزشی، فرهنگی، هنری و کنشگران عرصه عفاف وحجاب دانست.

وی به توصیه‌های نماینده ولی فقیه در کاشان در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل مبنی بر تکریم از دختران، گفت: بر این اساس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در این آیین از ۵۰ نفر از دختران نخبه طلبه، قرآنی، ورزشی، فرهنگی، هنری و کنشگران عرصه عفاف وحجاب با اهدای کارت‌های هدیه تکریم و تجلیل کرد.

در این آیین فاطمه دهقان نیاسری دختر شهید مدافع حرم وامنیت به دکلمه خوانی پرداخت وهمسر شهید دهقان نیز خاطرات زندگی خود به ویژه آخرین بدرقه شهید به سوریه با شهید دهقان را بیان کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات