۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۷۵۷۶۴۶
معاون اجرایی رئیس جمهور:

دو تن از عزیزان در این پرواز با نیروهای امدادی ارتباط برقرار کردند

دو تن از عزیزان در این پرواز با نیروهای امدادی ارتباط برقرار کردند
منصوری در گفت و گویی تلویزیونی تصریح کرد: از نکات امیدوارکننده این است که دو تن از عزیزان در این پرواز با نیرو‌های امدادی ارتباط برقرار کردند و این نکته یعنی احتمالا حادثه شدت پایینی داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهور گفت:‌ همانطور که مستحضر هستید امروز از ساعت ۸ صبح آقای رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی برای افتتاح سد قلعه ریز حضور داشتند و با توجه به حضور مهمانان خارجی و حضور رئیس جمهور آذربایجان برنامه‌هایی که داشتند تا ساعت ۱ طول کشید؛ حوالی ساعت ۱ برای افتتاح دو پروژه نفتی عازم تبریز می‌شوند که در پرواز ایشان علاوه بر تیم حفاظت و امنیت پرواز و کادر فنی و کاپیتان پرواز، وزیر محترم امور خارجه امام جمعه محترم استان و استاندار استان نیز حضور داشتند.

وی افزود:‌ سه پرواز از محل سد پرواز می‌کنند تا به سمت تبریز حرکت کنند که نیم ساعت بعد ازطی مسیرحدود حوالی ساعت و یک و نیم ارتباط هلی‌کوپتری که آقای رئیس جمهور در آن مستقر بودند با دو هلیکوپتر دیگر قطع می‌شود.

منصوری ادامه داد:‌ این سه هلیکوپتر با هم ادامه مسیر می‌دادند منتها مابین مسیر در نقاطی که در گزارش‌ها خدمتتون عرض شد، ارتباط هلیکوپتری که حامل رئیس جمهور بوده با دو هلیکوپتر دیگر قطع می‌شود؛ در همان لحظه این دو هلیکوپتر منطقه را بازدید نمی‌کنند و تقریباً یک ربع الی ۲۰ دقیقه عملیات جستجو رامستقیم ادامه می‌دهند منتها با توجه به شرایط خاص و افزایش مه مجبور می‌شوند فرود اضطراری در آن منطقه داشته باشند.

وی تصریح کرد:‌ از نکات امیدوارکننده این است که دو تن از عزیزان در این پرواز با نیرو‌های امدادی ارتباط برقرار کردند و این نکته یعنی احتمالا حادثه شدت پایینی داشته است.

تعداد بازدید : 8
ارسال نظرات