۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۵۴۹۶۶
آیت الله کعبی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

وعده «تنبیه متجاوز» رهبر معظم انقلاب به وقوع پیوست/ تقدیر حوزویان از نیروهای مسلح

وعده «تنبیه متجاوز» رهبر معظم انقلاب به وقوع پیوست/ تقدیر حوزویان از نیروهای مسلح
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه با عبور از گنبد موهوم آهنین به اهداف خود اصابت کردند، به ناتوانی ۱۰ کشور دنیا در رصد و رهگیری آن‌ها اشاره کرد.

آیت الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضربه کوبنده نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی را لطف الهی به انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست و بیان داشت: اقدام جمهوری اسلامی نقطه عطفی در معادلات بین الملل و نشان از شکل گیری قدرت نوظهور نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل است زیرا 10 کشور در هنگام عملیات تلاش کردند پهپادها و موشک ها را رصد کنند اما نتوانستند.

وی در ادامه با بیان اینکه پهپادها و موشک های سپاه پاسداران با عبور از گنبد موهوم آهنین به اهداف خود اصابت کردند، تصریح کرد: بایدن نیز اعلام کرده بود که حمله صهیونیست ها به کنسولگری ایران در سوریه شتابزده و بدون راهبرد بوده است که با اقدام مقتدرانه موشکی، پاسخ آن داده شد. وعده تنبیه نیروهای متجاوز اسرائیل توسط رهبر معظم انقلاب داده شد و به وقوع پیوست.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینگه اگر رژیم اشغالگر قدس تجاوز را ادامه دهد ضربه های سخت تری در راه خواهد بود، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی با عملیات وعده صادق تکمیل شد و ان‌شاءالله پیروزی های دیگری نیز در راه خواهد بود.

وی در پایان با ابراز تشکر حوزویان از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: وحشت در سراسر سرزمین های اشغالی حاکم شده و دولت شیطانی نتانیاهو در اثر این ضربه سست تر شده و رو به سقوط خواهد بود؛ حوزویان به صورت یکپارچه در کنار مردم مظلوم غزه هستند. 

ارسال نظرات