۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۷۵۵۲۵۷
رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با رسا:

اقتدار و عزت امروز ایران، حاصل زحمات سردار حجازی ها است

اقتدار و عزت امروز ایران، حاصل زحمات سردار حجازی ها است
حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی با بیان این که سردار حجازی دارای شخصیت بسیجی، ساده زیست و بی ادعا در مقابل کارهای بزرگ بود، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی را حاصل زحمات سردار حجازی ها دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حجازی این شهید سرافراز را یکی از بهترین پاسداران و رزمندگان دفاع مقدس دانست که بعد از دفاع مقدس نیز ادامه دهنده مسیر در جبهه مقاومت و بسیج مستضعفین بود.
 
وی افزود: شهید حجازی حقیقتا شخصیت تمام عیاری در عرصه های مختلف بود که شاید مردم ایران نسبت به ایشان شناخت کمتری داشتند؛ چراکه وی شخصیتی اخلاقی بود و در شرایط مختلف، بحران ها و در جایگاه های مختلف نظامی و علمی نیز فعالیت های مختلف و گسترده ای داشت.
 
رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح بیان داشت: سردار حجازی بعد از پذیرش مسئولیت در سپاه قدس، فعالیت های بسیاری در این عرصه داشت و اقدامات بسیاری از سوی این شهید انجام پذیرفت.
 
وی افزود: شخصیت سردار حجازی، شخصیت بلاشبیه بود؛ از این جهت که شهید حجازی وجیه المله و در میان مردم دارای شخصیت بسیجی، ساده زیست و بی ادعا در مقابل کارهای بزرگ بود و نیز شخصیتی بسیار کم حرف داشت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی افزود: شهید حجازی بیش از آن که حرف بزند، عمل می کرد و فردی ولایت مدار بود و در هر عرصه ای که از سوی رهبر معظم انقلاب دستور داده می شد وارد عمل می شد.
 
وی افزود: شهید حجازی جراحت ها و سختی های مختلفی از جمله سختی جانبازی در جنگ و فشارهای شیمیایی را متحمل شد و سرانجام در به خیل شهدا پیوست.
 
رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به خوشحالی رژیم صهیونیستی از به شهادت رسیدن سردار حجازی اظهار داشت:  دشمنان ایران اسلامی همیشه لحظه شماری می کنند تا افرادی از رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت را به شهادت برسانند و طبیعتاً وقتی یکی از این رزمندگان به شهادت می رسد، صهیونیست ها ابراز خوشحالی می کنند؛ چنانکه در شهادت شهید سلیمانی و همدانی نیز بسیار خوشحالی کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به وجود روحیه توکل به خداوند در شهید حجازی ابراز کرد: شهید حجازی توکلی بسیار بالا به خداوند داشت و تمام توجه او به عنایت خداوند متعال بود و خوشحالی رژیم صهیونسیتی از شهادت سردار حجازی به این دلیل بود که سربازی از سربازان فداکار رهبر انقلاب به شهادت رسیده که دیگر از سوی آن آسیب نخواهند دید.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی گسترش و تقویت جبهه و روحیه مقاومت در جهان را حاصل زحمات شهید سردار حجازی ها عنوان و اظهار داشت: امثال شهید حجازی ها بوده و هستند که توانستند به جبهه مقاومت قوت و قدرت ببخشند و اسرائیل و همپیمانان آن را به خاک مذلت بنشانند.
ارسال نظرات